Autor Wiadomość
pchła
PostWysłany: Czw 12:00, 11 Sie 2005   Temat postu: Przymierze: Rasy i ich właściwości.

Ludzie:

Właściwości:
Perception - aktywna
Zwiększa detekcję niewidzialnych rzeczy. (na przykład złodzieji) - Działa 20 sec. - cooldown 3 min.

The Human Spirit - pasywna
Zwiększa Spirit o 5%

Diplomacy - pasywna
Zwiększa zdobywanie punktów frakcji o 10%

Sword Specialization - pasywna
Ludzie dostają +5 do skili mieczy

Mace Specialization - pasywna
Ludzie dostają +5 do skili maczug

Start: Elwynn Forest
Stolica: Stormwind
Zwierzę: Koń
Dostępne klasy: Mag, Paladyn, Kapłan, Złodziej, Wojownik, Warlock

Krasnoludy:

Właściwości:
Stoneform - aktywna
Gdy aktywna daję odporność na Krwawienie, Trucizny i efekty Chorub. Zwiększa pancerz
o 5% oraz redukuje szybkość do 70% normalnej. - Działa 20 sec. - cooldown 3 min.

Gun Specialization - pasywna
Ludzie dostają +5 do skili broni palnej

Frost Resistance - pasywna
Wszyscy Krasnoludzi mają odporność od zimna +10

Find Treasure - pasywna
Aktywuj aby zobaczyć na mapie ukryte skarby - Działa dopuki nie wyłączony - Nie ma cooldown

Start: Dun Morogh
Stolica: Ironforge
Zwierzę: Kozioł
Dostępne klasy: Łowca, Paladyn, Kapłan, Złodziej, Wojownik

Gnomy:

Właściwości:
Escape Artist - aktywna
Aktywuj aby uciec od efektu oplątujących korzeni i sideł - 1.5 sec. żucanie czaru - cooldown 1 min.

Expansive Mind - pasywna
Zwiększa Inteligencje o 5%

Arcane Resistance - pasywna
Wszystkie Gnomy maję odporność od Arcane +10

Engineering Specialization - pasywna
15 skill bonus do Engineering

Start: Dun Morogh
Stolica: Ironforge
Zwierzę: Mechaniczny Struś
Dostępne klasy: Mag, Złodziej, Wojownik, Warlock

Nocne Elfy:

Właściwości:
Shadowmeld - aktywna
Aktywuj gdy jesteś nieruchomy i poza atakiem by wejść w tryb niewidzialności - Działa do puki nieruchomy - 10 sec. cooldown

Quickness - pasywna
Szanse uniku zwiększone o 1%

Wisp Spirit - pasywna
Gdy zginiesz twój duch jest o 50% szybszy (25% więcej niż normalny duch)

Nature Resistance - pasywna
Wszystkie Nocne Elfy mają odporność od Natury +10

Start: Teldrassil
Stolica: Darnassus
Zwierzę: Nightsaber
Dostępne klasy: Drujd, Kapłan, Wojownik, Łowca, Złodziej

Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group